Priprava besedil za spletno stran
Z našo pomo?jo do berljivih in privla?nih besedil!
Poskrbeli bomo, da bodo vaša besedila:
-
- slovni?no pravilna: poskrbimo za lektoriranje besedil
- besedila bomo razdelili na krajše odstavke, tako bodo bolj berljiva in obiskovalci bodo lažje našli to?no tiste informacije, ki jih zanimajo
- opremili jih bomo z udarnimi naslovi in podnaslovi, ki bodo vaše obiskovalce zadržali na spletni strani in jih zvabili v branje
- v besedilih bomo izpostavili koristi in prednosti vaše ponudbe - na tak na?in bodo besedila privla?nejša, vaša ponudba pa bolj mikavna
- besedila bomo pripravili tako, da bodo razumljiva tudi navadnemu, povpre?nemu obiskovalcu, ki ni strokovnjak na vašem podro?ju
- besedila morajo vzbuditi željo po nakupu in zahtevati odziv od kupca.
- ker bo vaša stran uvrš?ena visoko v iskalnikih, je potrebno pri pripravi besedil upoštevati tudi ta vidik (pravilno razmerje klju?nih besed)
Kako pripraviti besedila za spletno stran?
Ste vedeli, da je branje na zaslonu vsaj 30% težje, kot tisto preko papirja. Zato dolga besedila razbijemo na krajše odstavke, lo?ene s podnaslovi. Besedila spletnih strani naj bodo vsaj za polovico krajša od besedil na papirju.
Besedilo, razdeljeno na enote (odstavke) olajša obiskovalcu branje, saj ga podnaslovi vodijo in lahko hitro pride do to?no tistih informacij, ki ga zanimajo.
Imamo samo nekaj sekund, da obiskovalca zadržimo na spletni strani!
Ko iš?emo dolo?ene informacije na internetu, pregledujemo ve?je število razli?nih spletnih strani. Naš ?as je omejen, hkrati pa želimo pregledati ?im ve? razli?nih ponudnikov. Spletne strani pregledujemo podobno, kot ?asopis. Preletimo naslove, podnaslove in uvodni tekst.
Kako pomembni so naslovi in podnaslovi?
Naslovi, podnaslovi in uvodni tekst so trije elementi, ki morajo vašemu obiskovalcu v nekaj sekundah dati odgovor, ali se spla?a ostati na vaši strani ali pa bo zapustil stran in odšel iskat informacije drugam. ?e še prebirate naše besedilo, je velika verjetnost, da smo vas prav z naslovi in podnaslovi zvabili v branje. To bomo storili tudi na vaši spletni strani. Suhoparne in dolgo?asne naslove spreminjamo v udarna sporo?ila, ki vabijo uporabnike v nadaljnje branje.
Ste strokovnjak. Vaše stranke pa niso!
Vi ste strokovnjak na svojem podro?ju. Vendar vaše stranke niso! To je pomemben vidik priprave besedil. V svoji dejavnosti delate leta in leta ter težko vidite svojo ponudbo na na?in, kot jo vidijo navadne stranke. Stvari, ki se vam kot strokovnjaku zdijo samoumevne, kupcu niso jasne ali pa jih vidi v ?isto druga?ni lu?i. Zato je zelo pomembno, da se spustimo na enak nivo razumevanja, kot ga ima naša stranka. Ponudimo mu informacije, ki se nam zdijo še tako logi?ne in preproste.
Pri pisanju besedil uporabljamo besede in izraze, ki so razumljive tudi navadnemu ?loveku. Obiskovalec vaše spletne strani se mora ob branju besedil po?utiti prijetno, doma?e. Vsebina mora biti razumljiva in jasna ter povpre?nemu uporabniku ne sme zbujati nelagodja.
Koristi ali lastnosti - bistvena razlika!
Klasi?na marketinška napaka spletnih strani. Ve?ina besedil na internetu opisuje samo lastnosti izdelka ali storitve. Ampak vaše potencialne stranke zanima, kakšno korist bodo imeli od vašega produkta. Kateri problem jim boste pomagali odpraviti.
Umetnost pisanja besedil je, da lastnosti spremenimo v koristi. Za tako pisanje je potrebno malo izkušenj in kilometrine, a ne skrbite: to za vas naredimo mi! Tudi v naslove in podnaslove vklju?imo sporo?ila, ki vsebujejo koristi za vaše bodo?e stranke.