Zasnova in na?rtovanje spletnih strani
Spletno stran zasnujemo tako, da obiskovalcu v nekaj sekundah na nevsiljiv na?in pove vse o vas oziroma vaših izdelkih ali storitvah. Dobra spletna stran obiskovalca spremeni v kupca: prepri?a ga, da ste vredni zaupanja in da ste boljši od konkurence. Seznanite ga z vašimi sposobnostmi, znanjem, kakovostjo in najboljšimi referencami.
Temelj vsakega projekta je za?etni plan spletne strani. Najprej pripravimo plan, kjer se opredeli zasnova spletne strani z jasno vizijo za nadaljnji razvoj.
Na?rtovanje pred izdelavo spletnih strani je proces, kjer poskušamo združiti zahteve naro?nika z funkcionalnostjo za kon?ne uporabnike, katerim je spletna stran namenjena.
Z predhodnim na?rtovanjem zagotovimo preglednost in funkcionalnost internetne strani, združeno s pravilno razporeditvijo za u?inkovito optimizacijo.
Na kaj smo še posebej pozorni pri zasnovi spletnih strani
Preglednost in navigacija
Zelo pomembna je uporabniška izkušnja, prvi vtis, preglednost in lahka navigacija. Naš cilj je, da si obiskovalec ogleda ?im ve? podstrani, ga obdržati na straneh ?im dalj ?asa, obenem pa ga motivirati za nakup našega izdelka ali najem storitve.
Zato mora imeti spletna stran pregledno zgradbo, lahko navigacijo in seveda kakovostno oblikovano grafi?no ozadje.
Zanimiva, z informacijami polna vsebina
Besedilo mora biti zanimivo in vsebovati uporabne informacije, sicer obiskovalca ne bomo zadržali prav dolgo. Skušamo združiti pri?akovanja naro?nika spletne strani in dejansko funkcionalnost.
Vsebino pišemo za uporabnike kot tudi robote iskalnikov
?eprav je prioriteta, da bo besedilo napisano predvsem za kon?nega uporabnika, se moramo zavedati da nam še tako uporabno in dobro sestavljeno besedilo ne bo obrodilo želenih rezultatov, ko nas v iskalniku nih?e ne najde. Besedilo je potrebno sestavit kot zanimivo in uporabno, obenem pa ga prilagodit za iskalnike, ki so lahko naš dobri prijatelj ali pa sovražnik.
Klju?ne besede za boljši u?inek!
Pred za?etkom izvajanja projekta preverimo popularnost klju?nih besed za vašo dejavnost. Prou?imo, kje lahko prehitite konkurenco in kje ste lahko boljši. Svetujemo pri izbiri klju?nih besed, ki so pomembne pri iskalnikih. Tako vas bodo našli tudi naklju?ni obiskovalci, potencialni kupci.