Kdor iš?e ta najde ... na Googlu.
Stric Google nam lahko pomaga pri vseh vprašanjih, ki jih imamo v naših življenjih, hkrati pa lahko tudi poskrbi da vaše podjetje prekipeva od poslovnih uspehov, saj vas veliko ljudi najde prav preko Googla.
Na tem mestu, bomo ve? besed posvetili Google oglaševanju (Adwords oglaševanje).
S pomo?jo Google oglaševanja pozicionirate vaš oglas pred vašo konkurenco in to dobesedno "?ez no?". Ko se naši naro?niki zavedo, da lahko na stran prejmejo obiskovalca za cca 0,30 EUR, ter mu prodajo storitev, ki je vredna veliko ve? se kalkulacija hitro izpla?a.
Ponudba spletnega oglaševanja na iskalniku Google
Iskalnik Google vsak dan uporablja sto tiso?e slovenskih uporabnikov, ter skupno ve? kot 1.3 mio slovenskih uporabnikov mese?no. Oglaševanje na Googlu je tudi izvrsten na?in za doseganje ciljnih skupin v tujini. V tem trenutku vaše produkte, storitve, podjetje in informacije o vas iš?e ve? tiso? uporabnikov spleta. S spletnim oglaševanjem bomo znotraj vaših prora?unskih zmožnosti poskrbeli, da bo vašo spletno stran obiskalo ?im ve? od teh potencialnih kupcev.
Kako deluje?
Tiso?e uporabnikov vsak dan izrazi namero za nakup z iskanjem po vaših produktih in storitvah. Z oglaševanjem pove?ate število tistih, ki se ob iskanju povežejo z vašim podjetjem.
Kje bodo moji oglasi?
Vaši oglasi se prikažejo ob iskanju na zakupljene klju?ne besede. Prikazujejo se izmeni?no na vrhnjih treh pozicijah ali na desni strani rezultatov iskanj.
Google ponuja eno najve?jih oglaševalskih mrež na svetu. Sponzorirane povezave se pojavijo kot majhni besedilni oglasi zgoraj in ob strani vaše iskalne poizvedbe v Googlu. Google mreža vklju?uje ve? iskalnih in vsebinskih spletnih strani, vklju?no z blogi spletnimi stranmi, spletnimi portali in spletnimi trgovinami. Google omrežje je najve?je svetovno oglaševalsko omrežje, z ve? kot 85% svetovnim tržnim deležem. Google AdWords kampanje so pravo orodje za doseganje vaše ciljne skupine in uspešno marketinško orodje.
Googlovo iskalno omrežje
Googlovo iskalno omrežje vklju?uje tudi rezultate z Google Maps, Google Product Search, Google Groups, Gmail, Amazon.com in nekatere velikane spletnega prostora kot so:
-
- Lycos
- NYTimes
- InfoSpace
- Reed Business
- Business.com
- FoodNetwork
- Home & Garden Television
- HowStuffWorks
- About.com...
Uporabnost AdWords kampanje
Uporabnost Google AdWords kampanje je v tem, da lahko vklju?uje vaše oglaševanje na ve? oglaševalskih portalih. Vaša Google AdWords kampanja lahko cilja na posamezno spletno mesto ali lahko oglase razporedite po celotni mreži Googla. Prednost Google AdWords kampanje je zagotavljanje prikazovanja vaših oglasov na najustreznejših lokacijah na spletu, tako da vas lahko stranke lažje najdejo.
Z oglasi na Googlu lahko instantno pove?ate obisk na vaših straneh in s tem prodajo. Zaradi prilagodljivosti in vnaprej dolo?enega zneska oglaševanja so še posebej primerni za manjša in srednjevelika podjetja.
Kakšne so prednosti?
Vaši oglasi se na Googlu pokažejo samo, ko ljudje iš?ejo po klju?nih besedah, ki ste jih dolo?ili. Tak na?in oglaševanja je zato bolj u?inkovit od splošnih oglasov. ?e ste npr. dolo?ili, da so vaše klju?ne besede "tapete", "stenske tapete" in "fototapete", se vaš oglas prikaže le ob teh besedah. Na ta na?in resni?no oglašujete samo vašim dejanskim potencialnim strankam.
Kakšna je razlika med optimizacijo in oglaševanjem na Googlu?
Z optimizacijo spletnih strani se doseže, da Google sam prepozna spletno stran kot pomembno za izbrane klju?ne besede in jo zato uvrsti višje med rezultate. Ta postopek v povpre?ju traja dalj ?asa in rezultati pogosto niso vidni takoj, težje pa je tudi vnaprej zagotoviti uspeh. Z oglaševanjem na Googlu pa se oglasi pri?nejo prikazovati v roku 24 ur od naro?ila pri nas. V dolo?enih primerih je cenejša optimizacija, v dolo?enih pa oglaševanje na Googlu.
Kako za?eti?
Z obrazcem nam sporo?ite izbrani paket oglaševanja.
In v kolikor že veste, ob katerih klju?nih besedah bi želeli, da se vaš oglas pojavi, jih lahko navedete bodisi v obrazcu, bodisi nam jih pošljete na info@geministil.si