• Izdelava spletnih strani

    Izdelava spletnih strani

    Podjetje GeminiStil vam ponuja izdelavo in oblikovanje spletnih strani. Spletne strani in elektronske komunikacije lahko predstavljajo pomembno konkurenčno prednost za podjetje.

  • Izdelava spletnih strani z Joomlo!

    Izdelava spletnih strani z Joomlo!

    Pri izdelavi spletnih strani uporabljamo odprtokodni sistem za upravljanje z vsebinami (CMS ali Content Management System) Joomla!, zaradi česar je razvoj spletnih strani bistveno cenejši in hitrejši.

  • Optimizacija spletnih strani

    Optimizacija spletnih strani

    Optimizacija spletnih strani za spletne iskalnike. Cilj optimizacije spletne strani je doseči čim višjo pozicijo na iskalnikih (Najdi.si, Google).

  • Vzdrževanje spletnih strani

    Vzdrževanje spletnih strani

    Vzdrževanje ali nadgradnja spletne strani. Vzdrževanje spletne strani pomeni, da vse spremembe in novosti takoj objavite na spletni strani in ažurirate obstoječe podatke.

DomovIzdelava spletne trgovine

Izdelava spletne trgovine

Share

Spletna trgovina je v današnjem času postala vedno bolj nepogrešljiv sestavni del vsakdanje prodaje, s katero lahko razširite svoj posel in ponudite izdelke širšemu krogu potrošnikov. Stroški poslovanja preko spleta so nižji v primerjavi s klasično trgovino, kar vam omogoča konkurenčne cene in posledično večji dobiček.

Spletna trgovina je spletno mesto, kjer prijavljeni potrošnik hitro in predvsem varno poišče, izbere ter naroči izbrani artikel ali storitev. Odvisno od spletne trgovine lahko nakup poravna s kreditno kartico, preko predračuna ali po povzetju.

Izdelava spletne trgovine je še pred leti veljala za dokaj nov način trženja izdelkov. Danes so stvari popolnoma drugačne. Prodaja preko Interneta je popolnoma zaživela in tako predstavlja pravo elektronsko poslovanje.

Vprašanje ali bo izdelava spletne trgovine izpodrinila klasično trgovino izziva marsikatere odgovore. Na vseh področjih zagotovo ne, na določenih pa je že sedaj nadomestila klasično trgovino predvsem zaradi svojih prednosti.

 

Komu je spletna trgovina namenjena?

Imate produkt, ki bi ga radi prodajali? Ali storitev, za kateri bi vam ljudje rade volje odrinili denar? Bi radi običajno poslovanje razširili na internet ter tako dosegli nove kupce ter omogočili starim višji nivo udobja? Vam je postala Bolha predraga?

Na kratko povedano je spletna trgovina obsežnejši internetni portal, kjer prijavljeni kupec hitro in predvsem varno poišče, izbere ter naroči izbrani artikel ali storitev. Odvisno od internetne trgovine lahko nakup takoj poravna, recimo s kreditno kartico, preko sistema Moneta, tujega sistema PayPal ali na kateri drugi način. Druga možnost je plačilo po povzetju ali preko predračuna.

Za obojestransko zadovoljstvo pri nakupovanju preko interneta pa je potrebno upoštevati več dejavnikov. Uporabnik mora izbrani artikel sprva poiskati, izbrati, dodati v košarico ter plačati znesek v čim bolj tekočem, intuitivnem postopku. Potrebujete le idejo, produkt, storitev ter nekaj zagonskega kapitala. Vendar so potem omejitve le nebo, saj vam internet omogoča prodajanje po celem svetu, hitro in varno.

Zakaj izdelava internet trgovine?

Podjetja nenehno iščejo nove trge in nove tržne poti za svoje izdelke. Internet je postal svetoven medij, katerega število uporabnikov nenehno narašča.

Prodaja je tako našla svoj nov tržni kanal, spletno trgovino, ki ima mnoge prednosti:

    • Odlična lokacija

V angleščini obstaja izrek, ki predstavlja enega izmed ključnih dejavnikov pri uspehu trgovine: "location, location, location". Če želite imeti 'klasično' trgovino na dobri lokaciji, bo za to potrebna velika investicija, npr. najem prostora v nakupovalnem centru. Na spletu predstavlja dobro lokacijo visoka uvrstitev na spletnih iskalnikih. Več o tem si lahko preberete tukaj.

    • Deluje 24 ur na dan

Spletna trgovina lahko posluje 24/7: 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Nakupi, ki so bili naročeni ponoči, so lahko izvedeni takoj naslednje jutro, ne da bi morali plačevati nadure prodajnemu osebju.

    • Prisotnost na globalnem trgu

Spletna trgovina je dosegljiva po celotnem svetu in ne samo lokalno, s čimer se vam bistveno poveča količina potencialnih kupcev.

    • Stroški spletne trgovine so zanemarljivi (nizki stroški obratovanja in s tem posledično nižje cene) v primerjavi s klasično trgovino

Začetni stroški pri 'klasični' trgovini so veliki. Najeti ali kupiti morate prostor, lahko se zgodi, da morate plačati del teh stroškov v naprej. Prostor morate urediti oz. okrasiti, ga opremiti s policami, urediti izložbo, nabaviti blagajno. Poskrbeti morate za zavarovanje. Seveda je tu še zaloga izdelkov, ki jo morate imeti v trgovini v zadostni količini.

    • Nižji stroški oglaševanja

Klasična trgovina se mora oglaševati multikanalno - na televiziji, radiu, v tiskanih medijih, na jumbo plakatih, itd. Vse to seveda stane. Seveda se mora tudi spletna trgovina oglaševati, vendar je to možno z veliko manjšimi sredstvi ali celo brezplačno. "Pay Per Click" (PPC) spletno oglaševanje je bistveno cenejše, hkrati omogoča oglaševalcem da se njihovi oglasi pojavijo le na relevantnih straneh ali spletnih poizvedbah. Ena izmed možnosti je tudi brezplačna izmenjava povezav z drugimi spletnimi stranmi. Primer: če vaše podjetje prodaja kavo, si lahko izmenjate povezavo z spletno stranjo proizvajalca kavnih aparatov, kar bi bilo v interesu obeh podjetij. Na voljo imate še celo vrsto brezplačnih tehnik, ki bodo ponesle glas o vaši spletni trgovini v digitalni svet.

    • Nižje tveganje

V 'klasično' trgovino je potrebno vložiti veliko sredstev. Kaj pa če posel ne steče tako, kot smo načrtovali? Zaloge v skladišču, oprema trgovine, itd. vse to bo bremenilo tekoči račun podjetja. Pri spletni trgovini je to tveganje veliko manjše, ker so tudi finančni vložki manjši. Lahko se preusmerite v drugo tržno nišo, začnete prodajati drugačne izdelke, v skrajnem primeru bomo lahko brez večjih izgub trgovino zaprli.

    • Ponudba več izdelkov oz. neomejeno število izdelkov, širši asortiman v trgovini
    • Lažji pregled in ažuriranje podatkov o izdelkih, asortimanom spletne trgovine
    • Več kakovostnih informacij o izdelkih
    • Spremljanje aktivnosti, prodaje in popularnosti izdelkov
    • Enostavno in hitro urejanje ter upravljanje s podatki v spletni trgovini kadarkoli in kjerkoli.
    • Avtomatizacija mnogih procesov
    • Pospeševanje prodaje v obstoječih (fizičnih) trgovinah preko marketinških akcij
    • Informacijska podpora prodaji v obstoječih trgovinah
    • Celovito upravljanje odnosov s strankami - CRM
    • Možnost poslovnih analiz in statistike
    • Mnoge ostale prednosti, ki jih ima izdelava spletne trgovine

Kaj potrebujemo za spletno trgovino?

Prodajni asortiment in cenovno politiko. Pogojno potrebujete tudi prostor za skladiščenje in pakiranje ter odpošiljanje izdelkov, razen v primeru, da vam vse to naredi dobavitelj artiklov. Nato sledi prostor na strežniku z delujočo spletno trgovino.
Drugi del vam v celoti izdelamo mi.

Kaj vsebuje spletna trgovina?

Spletna trgovina vsebuje prodajni del, kjer so prikazani izdelki kupcu (virtualna trgovina) in administrativni del, ki pa je dostopen samo lastniku trgovine. Administrativni del omogoča lastniku nadzor nad zalogami in naročili, upravlja lahko cenovno politiko prodaje (akcije, popusti, cene,...) in dodaja/odstranjuje artikle. To so samo grobe lastnosti, vas pa vabimo, da si spodaj preberete več.

Spletna trgovina se v grobem deli na dva dela:


1 Nakupovalni del spletne trgovine

    • 24/7 dostopnost
    • Akcije
    • Najbolj prodane artikle
    • Priporočila (obvesti prijatelja)
    • Priporočeni artikli
    • Napredni iskalnik
    • Izbira jezika
    • Izbira valute
    • Izbira proizvajalca
    • Dodatni atributi artikla
    • Galerija slik za posamezni artikel
    • Pregledna drevesna struktura navigacijskega menija
    • Prijava na novice
    • Arhiv vseh opravljenih naročil
    • Izbiro različnega naslova dostave
    • Izbiro različnega načina plačila
    • Spremljanje poteka dostave
    • Naročanje na samodejno obveščanje o spremembah v spletni trgovini
    • Prostor za reklamne pasice (bannerji)


2 Upravljalni del spletne trgovine

    • 24/7 dostopnost
    • Urejanje in vodenje trgovine preko interneta
    • Kategorije in artikli
        • neomejena klasifikacija - globina kategorij
        • možnost dodatnih brošur za artikle
        • možna klasifikacija artikla v več kategorijah
        • urejanje naziva in klasifikacije
    • Privabljanje kupcev
        • periodično obveščanje kupcev preko e-pošte (tekstovno ali v HTML obliki)
        • obveščanje kupca o statusu njegovega naročila in računa
        • dodatna orodja
        • darilni boni
        • količinski popusti
        • popusti po skupinah kupcev
    • Možnosti kataloga
        • prikaz artikla brez cen
        • prikaz artikla s cenami
        • omejitev števila nakupov določenega artikla
    • Pripravljeno za globalno poslovanje
        • večjezična podpora
        • podpora različnim davkom
        • več vrst odpošiljanja artiklov
        • možnost več vrst valut
        • več načinov plačila
    • Statistika (prodaja, iskanost, najboljši kupec,...)
    • Vodenje prodaje (naročila, dostava, plačila,...)
    • Upravljanje reklamnih pasic

Funkcionalnosti spletne trgovine

Funkcionalnost je bistvena sestavina spletne trgovine in jo predstavljajo tisti elementi, ki omogočajo kupcu opravljati določene naloge v trgovini.

Spletna trgovina mora biti že na začetku dobro zastavljena. Pri zasnovi spletne trgovine dajemo velik poudarek izbiri tistih funkcionalnosti, ki bodo spletni trgovini dvignile uporabnost.


Funkcionalnosti spletne trgovine omogočajo:

    • iskanje izdelkov po kategorijah izdelkov, imenih, blagovnih znamkah, ključnih besedah, tagih,
    • urejanje seznama izdelkov po imenu ali ceni,
    • ocenjevanje in komentiranje izdelkov,
    • urejanje uporabniškega profila, sledenje fazam nakupa, pregled opravljenih nakupov,
    • predstavitev izdelkov v posebni ponudbi, povezanih izdelkov, akcijskih ali novih izdelkov, največkrat kupljenih ali iskanih izdelkov,
    • izvedbo nakupa paketnih in konfiguracijskih »» izdelkov z več lastnostmi (različne velikosti, barve ...)
    • nakupovanje s pomočjo sodobne košarice,
    • opravljanje nakupa z registracijo/prijavo v sistem ali brez,
    • vodenje bonitete kupca oz. lojalnosti kupca (popusti glede na obseg nakupa, časovni termin, promocijske kode, itd.),
    • nakup z različnimi načini dostave,
    • nakup preko različnih plačilnih načinov in sistemov (po povzetju, plačilni nalog, Moneta, kreditne kardice, Pay Pall-a),
    • sledenje uporabnikovim navadam nakupa (koraki nakupa).


Predstavili smo nekaj najbolj pogostih funkcionalnosti spletne trgovine.

Izdelava enostavne spletne trgovine, e-shop

izdelava-spletne-trgovine-eshop

Potrebujete zanesljivo, preprosto in učinkovito spletno trgovino?

Izdelujemo spletne trgovine, tako enostavne, kot zahtevne po konkurenčnih cenah.

Primer enostavne spletne trgovine.

Primer zahtevne spletne trgovine.
(večnivojska struktura, prijava na obveščanje, izvoz/uvoz podatkov v Excel, več davčnih stopenj, avtomatski izračun poštnine, več transportnih naslovov, iskalnik izdelkov...)

Naše spletne trgovine so enostavne za uporabo in narejene na način, ki vam ne bo delal težav pri vzdrževanju, saj uporabljamo osnovne funkcionalnosti, ki pa popolnoma zadostujejo večini spletnih trgovin:

    • enostavno vzdrževanje
    • neomejeno število artiklov
    • enostavno dodajanje slik, dodatnih pojasnil, novih artiklov
    • administracija preko interneta in administratorskega vmesnika
    • naročila prihajajo na poljubno število elektronskih predalov ter se zapisujejo v administratorski del
    • možnost spreminjanja statusa naročil ter izvoza... 

Kako poteka izdelava spletne trgovine

Kaj pričakujemo od vas:

    1. pričakovanja, želje, ...
    2. idejno vsebino (tematika, struktura)
    3. tekste, lahko tudi osnutke
    4. fotografije (po želji uredimo tudi mi)
    5. ključne besede po katerih naj vas uporabniki najdejo preko iskalnikov
    6. kontaktne osebe za čas projekta

Značilnosti izdelave spletne trgovine

Izdelava spletne trgovine oz. izdelava spletnih strani za prodajo, je projekt, ki zahteva znanja na različnih področjih, če želimo ustvariti kakovostno spletno trgovino. Prav zato vam v podjetju GeminiStil nudimo celovito podporo pri postavitvi spletne trgovine. Značilnosti naših trgovin so:

    • Enostavno upravljanje s spletno trgovino od koderkoli, brez dodatnih potrebnih programskih rešitev le spletni brskalnik
    • Spletne trgovine po meri
    • Upravljanje internetne trgovine neodvisno od obstoječih sistemov
    • Povezljivost trgovine z obstoječimi sistemi podjetja (prodajnimi, blagajniškimi programi)
    • Modularna zasnova spletne trgovine za lažje nadgrajevanje
    • Avtomatsko ažuriranje določenih podatkov, RSS izvozi spletnih vsebin, HTML predloge
    • Več valutni sistem preračunavanje valut (pripravljeno za dvojne cene in € evro) 
    • Možnost dvojnih cen (akcijskih, navadnih) in posebnih cen (za posamezne skupine uporabnikov)
    • Preprosto dodajanje in upravljanje z izdelki Internet trgovine z zunanje trgovine
    • Samostojno upravljanje celotne spletne trgovine  (dodajanje skupin izdelkov, povezav med izdelki, mreženje kategorij)
    • Sodobna nakupovalna košarica (možnost spletnega nakupa z ali brez prijave)
    • Možna analiza nakupovanja in statistika dogajanja
    • Arhiviranje vseh nakupov in nastavitev uporabnikov Internetne trgovine
    • Možnost varnega plačevanja s kreditno kartico ali preko sistema eMoneta 
    • Nakupovanje z varnim SSL 128-bitnim certifikatom
    • Visoka stopnja varovanja osebnih podatkov in varnosti nakupov

Kaj pa varnost nakupovanja v spletni trgovini?

Varnost nakupovanja v internet trgovini je ena izmed zelo poudarjenih komponent projekta izdelava spletne trgovine. Kakovostna spletna trgovina nudi visoko stopnjo zaščite na različnih nivojih. Nakupovanje v spletni trgovini je tako zagotovljeno preprosto in varno.

Vsi sistemi zaščite pa vseeno ne morejo zagotavljati 100% zaščite. Vendar pa to ne pomeni, da nakup v spletni trgovini ni varen oz. so možne zlorabe. Za primerjavo vzemimo varnost v klasični prodajalni. Tudi tam, čeprav imate najsodobnejše sisteme se še vedno najdejo načini, da je določeno blago mogoče ukrasti. In če analiziramo, koliko "goljufij" prihaja v sodobnih klasičnih trgovinah ter primerjamo s številom "goljufij" preko spletne trgovine, ugotovimo, da je število goljufij preko spletne trgovine zanemarljivo majhno. Nakupovanje v spletni trgovini je varno. Tako za potrošnike, kot tudi prodajalce.      

Varno nakupovanje - SSL certifikati

izdelava-spletne-trgovine-sslVarnost postaja vedno bolj poudarjena komponenta poslovanja in življenja. Nakupovanje in celotne transakcije preko klasičnega spletnega protokola ne zagotavlja dovolj visoko stopnjo varovanja podatkov. Brskalniki so ranljivi.  Prav z tem namenom se uporabljajo SSL certifikati, ki zagotavljajo mnogo višjo stopnjo varnosti nakupov.izdelava-spletne-trgovine-kreditna-kartica

SSL varnostne certifikate uporabljamo:

    • za izdelavo spletne trgovine
    • v varnih B2B sistemih
    • za visoko zaščitene dostope CRM rešitev
    • za zahtevnejše CMS sisteme urejanje spletne vsebine

SSL (in TLS) je varni protokol, preko katerega se pošiljajo podatki. Podatki, ki se pošiljajo preko SSL (Secure Socket Layer) so zaščiteni z enkripcijo, mehanizmom ki preprečuje prisluškovanje in vdor.

SSL prinaša zaupanje med prodajalcem in kupcem, da podatki (številke kreditnih kartic) ki so poslani, so zavarovani in nedostopni tretjim osebam.


izdelava-spletne-trgovine-dinersclubizdelava-spletne-trgovine-expressizdelava-spletne-trgovine-mastercardizdelava-spletne-trgovine-maestro


Zagotovite si varno poslovanje! Naročite SSL varnostne certifikate za vaše spletne trgovine. 

Izdelava spletne trgovine brez SSL certifikata ni priporočljiva!

Načini obračunavanja

Načini plačevanja

Plačevanje s kreditnimi karticami:
V Sloveniji sta trenutno dva ponudnika certifikatov za varno internetno plačevanje s kreditnimi karticami. To sta SiOL in Transact-EON, ki je v lasti podjetja Telemach. Naročniku storitve je potrebno skleniti pogodbo s ponudnikom, banko ter plačevati za vsako opravljeno transakcijo, bodisi preko mesečne naročnine ter manjšega odstotka transakcije, bodisi brez mesečne naročnine, vendar s višjimi odstotki od vsake transakcije. Dobljeni certifikat je nato še potrebno implementirati v spletno trgovino, saj je varnost pri plačevanju preko interneta vedno na prvem mestu.

Drugi načini takojšnega plačevanja:
Kreditne kartice vsekakor niso edina možnost. Čedalje bolj se uveljavlja Moneta operaterja Mobitel, predvsem pri manjših nakupih, saj sta glavni pomanjkljivosti vezanost le na Mobitelove uporabnike ter privzeto omogočen manjši mesečni znesek. Prvo pomanjkljivost je popravil podoben Simobilov sistem, poimenovan Si.Nakup, ki pa je še v povojih. Oba delujeta podobno, kupec na mobilnik prejme geslo, ki zagotavlja istovetnost, vse transakcije pa se tako kot pri plačevanju s kreditnimi karticami vršijo v sistemu ponudnika. PayPal je trenutno najbolj razširjen, saj ga uporablja večina prodajalcev, ki ponujajo svoje storitve preko največje svetovne elektronske dražbe ebay. Od transakcij si seveda odščipnejo svoj delež, vendar po novem omogočajo nakazilo tudi v Slovenijo na račun kreditne kartice. Sčasoma bo možno denar prejeti tudi direktno na transakcijski račun. Tudi PayPal ima v zadnjem času čedalje več konkurentov, tako da je možnosti vsekakor obilo.

Plačevanja s odloženim plačilom:
Plačila preko predračuna ali pri povzetju potekata klasično. Razlika je le, da kupec prejme elektronsko sporočilo o nakupu, prodajalec pa natančne avtomatične podatke o željah, kot so kraj ter čas dostave.


Varnost

Glavna stvar pri plačevanju oz. poslovanju preko interneta je varnost. Žal za enkrat vse premalo ljudi ceni ter uporablja spletne trgovine, v večini zaradi pretiranega strahu pred zlorabo številke kreditne kartice. Tveganje sicer res obstaja, vendar ni prav nič večje kot pri klasičnemu plačevanju. Vsi moderni brskalniki podpirajo protokol SSL, ki omogoča da so podatki od začetka pa do konca svoje poti na internetu dobro zaščiteni oz. zakodirani. Dodatni varnostni mehanizem je, da so vse informacije o plačilu posredovane direktno k plačilnim instrumentom ter nadalje v banke. Tako ključnih podatkov trgovec oz. podjetje, ki razvije spletno trgovino, nikoli ne vidi, prav tako jih ne more shraniti v podatkovni bazi.


Podprti načini plačevanja:

Plačilne in kreditne kartice: Eurocard/Mastercard, VISA, Diners, American Express, Activa, Karanta
Ostali načini: Moneta, Si.nakup, PayPal ter podobni (konkurenčni) sistemi


Povezave:

Več o SSL, Mobitel - Moneta, Simobil - Si.Nakup, Telemach - Transact-EON, Telekom - SiOL, eBay (ameriški)

Plačilni moduli

Implementacija plačilnega sistema Moneta

izdelava-spletne-trgovine-moneta-logoTelefon je večinoma časa, bližje kot denarnica, zato omogočite vašim strankam da na preprost način plačujejo spletne vsebine, izdelke in storitve na vaši spletni strani.

Mobitel oziroma sedaj Telekom Slovenije nas je pooblastil, da lahko vse aktivnosti od testiranja do same implementacije izvedemo prav mi.

Implementacija plačilnega sistema Paypal

Paypal je svetovno znan sistem plačevanja, kjer so vsi vaši kartični podatki varovani za visokimi Paypal zidovi. Informacija, ki jo posredujte naprej je le vaše paypal uporabniško ime. Si še vedno ne upate plačevati preko interneta? Uporabite Paypal saj ga vaše bodoče stranke že uporabljajo. Provizija sistema znaša cca 3,4% + 0,34€.

Implementacija plačilnega sistema Moneybookers

Moneybookers je priljubljen predvsem pri igralcih na spletnih igralnih platformah, spletnih igralnicah in ostalih straneh. Trenutno ni še toliko priljubljen kot Paypal, vendar se njegova priljubljenost povečuje. Provizija sistema znaša cca 1,9 - 2,9% + 0,25€.

Implementacija plačilnega sistema plačila s kreditnimi karticami

Najbolj razširjene svetovno znane kartice, kot so Visa, Mastercard in druge so še vedno priljubljeno plačilno sredstvo. Stranke jim vedno bolj zaupajo. Zakaj nebi tudi vi omogočili, da bi tudi na vaši spletni strani z veseljem uporabljali sistem plačevanja s kreditnimi karticami.

Zagotovimo vam lahko plačevanje z naslednjimi plačilnimi sistemi:

Diners Club - Provizija sistema cca 3%
Activa Payment Gateway - Provizija sistema cca 2-3%

Bankart 3D Secure - Provizija sistema cca 3%

EON NULL - Provizija sistema cca 4,5 - 7,5%
EON Mega  POS - Provizija sistema cca 2,9 - 5,9%

Pri izbiri plačilnega sistema je pomembno predvsem pri kateri banki imate odprt poslovni račun. Saj so pri nekaterih ponudnikih poleg provizije potrebna plačila mesečne uporabe sistema. Najbolje bo, če nas kontaktirate in bomo tako skupaj našli najbolj primerni sistem za vaše potrebe.

Implementacija plačilnega sistema plačila s klasično položnico

Strankam najbolj priljubljen način plačila je plačilo po položnici. Stranka si lahko natisne klasično položnico, jo doda na svoj kup vseh ostalih položnic, ter jo tudi plača. Omogočite torej svojim strankam plačilo po položnici, in vaš bančni račun se bo začel hitreje polniti. Provizija je odvisna od strankine banke, govorimo pa o 0,20 - 1,00€.

Spletna trgovina VirtueMart

Predstavitev spletne trgovine

    • VirtueMart je odprto kodna rešitev, ki se uporablja skupaj z Joomla CMS aplikacijo.
    • Uporabnik mora izbrani artikel sprva poiskati, izbrati, dodati v košarico ter plačati znesek v čim bolj tekočem, intuitivnem postopku, za katerega poskrbimo seveda mi.
    • Vse kar morate storiti je, da vpišete svoje izdelke in izberete način plačila, ki ga želite uporabiti.
    • Za vašo trgovino vam lahko ustvarimo dizajn, specializirani pa smo tudi za optimizacijo spletne trgovine, ki bo povečala vašo prodajo.
    • Za obojestransko zadovoljstvo pri nakupovanju preko interneta pa je potrebno upoštevati več dejavnikov.

Kaj bo GeminiStil storil, da bo vaša VirtueMart spletna trgovina začela z uporabo?

    • Namestili vam bomo najnovejšo stabilno različico nakupovalnega vozička z VirtueMart komponento
    • Namestili in skonfigurirali bomo voziček, da bo primeren za vaše podjetje, ter ga lokalizirali v slovenski jezik
    • Ustvarili bomo kategorije za vaše izdelke
    • Optimiziral in naložil vam bomo prve slike proizvodov
    • Prilagodil bomo slog in VirtueMart module, da bodo ustrezali vaši strani
    • Oblikovali in razvili bomo prilagojene VirtueMart flypage predloge za brskanje (izgled in občutek)
    • Ustvarili bomo po meri narejene ikone za nakupovanje z VirtueMart košarico
    • Konfigurirali bomo možnosti plačila za kreditne kartice, paypal ali Google Checkout
    • Konfigurirali bomo možnosti za poštnino

Kaj vključuje osnovni vzdrževalni paket?

    • aplikacijo (program) za izgradnjo, vodenje in vzdrževanje spletne trgovine
    • spletno gostovanje z 1 GB prostora na strežniku
    • vnos do vključno 50 artiklov z možnostjo samodejnega dodajanja proizvodov
    • samostojno upravljanje z HTML vsebinami (o podjetju, prodajni pogoji..)
    • kontaktne maske za pošiljanje povpraševanj
    • modul za dodatna polja artikla
    • modul za dodatne slike (dodate lahko neomejeno število dodatnih slik)
    • modul za prikaz filtrov
    • modul zadnjih obiskanih artiklov
    • upravljavec z datotekami (file manager)
    • modul za količinski popust
    • spletna trgovina v enem jeziku

Izdelki / Kategorije

    • Dodate lahko neomejeno število izdelkov in kategorij
    • Se lahko uporabljajo tudi za prikaz v katalogu (brez značilnosti vozička)
    • Neomejeno globina kategorij / podkategorij (proizvod je mogoče uvrstiti v več kategori)
    • Poljubna razvrstitev kategorij
    • Prodajate lahko digitalne izdelke, kot so MP3, Predloge, video posnetke in programsko opremo
    • Dodate lahko sličico in sliko polne velikosti za vsak izdelek, preko svojega brskalnika
    • Dodate lahko različne atribute kot so velikost ali barva vašega izdelka
    • Uporabite lahko popust na izdelke (odstotek / skupaj, časovno omejeno ali ne)
    • Prikaz podrobnosti in slike za vsak izdelek
    • CSV nalaganje, (CSV uvoz & izvoz)
    • Urejanje ravni zalog za proizvode
    • Samodejno obveščanje kupcev, ko je izdelek ponovno na zalogi
    • Proizvodom lahko izpostavite posebne lastnosti

Skupine kupcev / urejanje uporabnikov

    • Dodate lahko kupce in jih razdelite v različne skupine
    • Globalne skupine in popusti
    • Izdelku lahko dodate različne cene, glede na skupino kupca ali količinski razpon
    • Za posebne skupine uporabnikov lahko omejite "Prikaz cene"
    • Urejanje uporabnikov: uporabnika lahko dodelite različnim skupinam, kot so "admin", "storeadmin", "kupec" ali "demo", da se omogoči upravljanje z drugimi uporabniki

Preprosta konfiguracija / spreminjanje

    • Urejajte vašo trgovino preko enostavnega in popolnoma Joomla integriranega vmesnika
    • Stran prikazuje vašo dnevno statistiko trgovine: Povzetek z "številom strank", "število naročil", "5 najnovejših strank" in tako naprej
    • Možnost urejanja spletne trgovine iz ospredja ( brez potrebe za prijavo v zaledje administracije)
    • Globalna cena / prikaz valute
    • Predloge za prikaz proizvoda
    • Možnost razširitve trgovine z dodatnimi moduli in funkcijami
    • Možnost urejanja različnih valut, držav

Dostava / poštnina

    • Kupci lahko dodajo različne naslove za dostavo
    • Možno je nastaviti različno ceno za poštnino

Davčne stopnje

    • Cene izdelkov je mogoče prikazati, "vključno z davki" ali ne (določenih za vsako skupino kupcev)
    • Konfiguracija naslova dostave, ki temelji na izračunu davka (ZDA, EU in UK davki).
    • Možnost brez davčnih stopenj

Plačila

    • PayPal Slovenija omogoča varno plačevanje in sprejem plačil

PayPal.com je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami. Predstavlja možnost plačevanja za stranke slovenskih spletnih trgovin in posameznike. Storitev, ki zagotavlja varno online plačevanje v realnem času (online avtorizacije plačilnih, kreditnih kartic), je dostopna tudi v Sloveniji.

PayPal je podjetje (v lasti eBaya) ki se uporablja za anonimno, hitro in varno poslovanje - online plačila in sprejem plačil na ebay-u, Amazon in drugih internetnih trgovinah.

Kaj morate narediti, da bodo vaše stranke lahko plačevale na vaši spletni trgovini s pomočjo PayPal-a?
Kliknite na povezavo in sledite korakom.

    • Plačilo po povzetju

Način plačevanja po povzetju je že stalnica med plačili in je zagotovo bolj popularnimi način plačila. Stranka po opravljenem nakupu na dom (od podjetij, ki vozijo pakete - UPS, Pošta Slovenije, GLS, TNT) dobijo paket in ga plačajo z gotovino dostavljavcu.

    • Plačilo na tekoči račun spletne trgovine (plačilo po predračunu)

Omejeni način plačila je pri internetnih trgovinah stalnica že od začetka in poleg plačila po povzetju najbolj razširjeno plačevanje. Običajno kupci pri novi spletni trgovini zaradi nezaupanja ne želijo vnesti podatkov svoje kreditne kartice, zato plačilo izvedejo na podlagi predračuna preko svoje spletne banke. Pri kasnejših nakupih, ko trgovino že poznajo in ji zaupajo, pa običajno že uporabijo plačilni sistem za avtorizacijo kreditne kartice.

    • Uporaba varne SSL enkripcije (128-bit) z Shared SLL
    • Sposobnost procesiranja in obdelave kreditne kartice v živo

Podprti ponudniki plačilnih storitev

    • Google Checkout
    • Paypal Express
    • PayPal
    • Protx
    • Paymate
    • NoChex
    • WorldPay "IPN"
    • PayMeNow
    • eCheck.net
    • eWay (XML transakcije)
    • eProcessingNetwork
    • authorize.net
    • 2Checkout

in še več ...

Procesiranje naročila

    • Kompletno vodenje naročila
    • Samodejno obveščanje vaše stranke, ko se stanje naročila spremeni
    • Glej, kdo je naročil: IP naslov se shrani
    • Spreminjanje statusa naročila

Koristne funkcije za stranke

    • Naj vaše stranke preprosto iščejo izdelke z pomočjo iskanja
    • Kupci lahko vidijo v kakšnem času bo izdelek običajno prispel na strani z podrobnostmi izdelkov (z lepimi slikami!)
    • Kupci lahko upravljajo svoje uporabniške račune
    • Kupec lahko gleda vsa svoja naročila (in podrobnosti)
    • Potrditev naročila je poslana kupcu in lastniku trgovine

Joomla! Povezovanje

    • Registracija je samodejna ob zaključku naročila (registracija je potrebna za nakup predmetov)
    • Popolna vključitev postavitve z Joomla! CSS standardi stilov
    • Enostavna inštalacija / odstranitev z Joomle

VirtueMart moduli

    • Ti moduli izboljšajo nakupovalno izkušnjo za trgovino VirtueMart, vsi se enostavno dodajo v vašo trgovino.
    • Zadnji izdelki
    • Mini košarica
    • Naključni izdelki
    • Izbrani izdelki
    • Drevesne kategorije produktov

 

Izdelava spletnega kataloga

Spletni katalogi so vedno bolj priljubljena oblika predstavitve izdelkov najrazličnejših vrst. Ker vedno več uporabnikov uporablja internet vsak dan, lahko tako nagovorite več potencialnih kupcev z veliko manjšimi stroški kot pa tiskana verzija kataloga. Spletni katalog omogoča tudi interakcijo z uporabnikom, kar lahko s pridom izkoristite in izboljšate prodajne rezultate. Potencialnim kupcem pa omogoča poenostavitev iskanja informacij in odločanje o nakupu.

 

Uporaba piškotkov na www.geministil.si

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se shranijo na napravo s katero dostopate do spletne strani. Nekateri piškotki so nujni za delovanje spletne strani in so bili že nameščeni, nekateri pa nam omogočajo zagotoviti boljšo izkušnjo ob pregledovanju spletne strani, služijo boljšemu delovanju spletne strani ter omogočajo deljenje vsebin na družabnih omrežjih in spremljanje statistike obiska strani, ter anonimno spremljanje uporabe spletne strani.

Z obiskom in uporabo spletne strani se strinjate s piškotki. V kolikor se s tem ne strinjate, stran morda ne bo delovala tako kot bi želeli.

Več informacij o namenu in uporabi spletnih piškotkov, ter skladnosti z direktivo EU o piškotkih, lahko preberete tukaj.

Ali sprejmete uporabo piškotkov?

EU Cookie Directive Module Information